Рідне слово - наша зброя

Щиро дякуємо пані Оксані Лихогляд, учасниці проєкту "Рідне слово - наша зброя" за активну творчу й громадянську позицію, за чудові поетичні рядки, написані чистим серцем на підтримку рідної України! 

Віримо в перемогу і вона обов'язково настане. А щоб її пришвидшити, надсилайте на електронну адресу library.11.vmcbs@gmail.com власні поетичні рядки із хештегом #Рідне_слово_наша_зброя. Війна намагається писати нашу історію. Але ми напишемо історію нашої незламної волі! Й обов'язково опублікуємо її в нашому блозі http://library11vmcbs.blogspot.com/


Я вдячна Богові за  кожен новий день -

За ранок, вечір, ніч та літні зливи, 

За захист та за наші збройні сили

Скоріш закінчилась війна ось ця б лишень!


Я вдячна Богові за рідних та сім’ю!

Обійми їх безцінні крізь розлуку,

З благанням в небо простягаю руки,

Молюся: "Боже, зупини лиху війну!


Верни всіх полоненних, захисти!

Для України будь щитом, благаю! -

Моя душа в молитві не вгаває, -

Я вірю сильний це здійснити тільки Ти!


Спини  всепоглинаючу біду,

Живими поверни усіх військових,

Та відділи  РФівську полову,

Звідки прийшли - нехай туди ідуть...


Ще один день дарований мені,

Його я проживаю, мов останній...

Ми всі живемо в тихому чеканні:

Прийде кінець жахливій цій війні...

Оксана Лихогляд (Вінниця)

18.08.2022

Коментарі