Шкідливим звичкам - ні!


22 квітня в конференц-залі бібліотеки тренінг психолог Євгеній Козлов провів тренінг "Шкідливим звичкам - ні!". Учасники заходу - учні 5-Б класу ЗОШ №16. Основною метою тренінгу є: узагальнити знання учнів про здоров'я, формувати бажання вести здоровий спосіб життя, поглибити знання про шкідливі звички та їх вплив на здоров'я, виховувати почуття відповідальності за збереження свого здоров'я. Учні переглянули фільм "Про що мовчить пачка сигарет?". Діти приймали активну участь в бесіді та відповідали на питання.
На запитання, що таке здоров'я? Сучасна наука налічує близько 300 визначень. Це і одне з джерел радості, щасливого життя. Також – стан життя і діяльності людини за умови відсутності хвороб. Так, здорова людина добре працює та вчиться, вона є життєрадісною і веселою. Така людина потрібна і корисна своїй сім'ї, суспільству та державі. Здоров'я - це спосіб життя людини. Давно доведено що усе, що робить людина, відбивається на стані її здоров'я. Добре здоров'я містить у собі всі цілі в житті людини, її інтереси та звички. Це почуття любові до самого себе.








Коментарі