Ніколи знову! (Пам'яті дітей, які загинули внаслідок збройної агресії РФ в Україні)

4 червня назавжди увійде в історію як найболючіший день усіх часів України. Цей день проголошено Днем вшанування пам'яті дітей-жертв збройної агресії російської армії проти українського народу.
Відео ролик містить правдиві матеріали, які можуть вас вразити. Прохання не показувати його дітям!


Боже, багато ми втратили в рідному полі.
Ми лиш хотіли мирного неба і світлої долі.
Весни мої, чом ви в небо принесли не птахів,
А літаків, щоби бомби на землю скидати?
Боже, врятуй Україну мою від загину,
І віджени цю орду, де і сліду не видно.
Хай заколише Твій вітер на полі стеблину
І зацвіте Твоє Слово святе: синьо-синьо.
Хай не стріляють по дітях ворожі гармати -
Хай порятує їх всіх Пресвята Божа Мати,
Хай проросте наша воля в міцному корінні,
Вклониться доля незламній моїй Україні.
Я не покину її в дні вогненної муки,
Гірше за все буде нести цю нішу розлуки.
Я не настільки слабка, щоб дозволити здатись,
Вірити в неї - це сила, а зовсім не слабкість.
Наші життя переплетені ниткою долі -
Краще для мене - це жити у ній і на волі.
Я Україну свою не віддам, не залишу,
Я разом з вітром все лихо її заколишу.
Слава героям, хто з болем кує перемогу!
Дай, Боже, всім повернутись живими додому,
Дай, Боже, кожному взяти дитину на руки
Й більше ніколи не знати такої розлуки!



Пам'ятаймо наших найдорожчих, хоч ми й не в силах повернути їх додому... Вічна пам'ять усім, кого знищила війна...

Коментарі